Diyanet İşleri Başkanı değişik bir şey kullanıyor!

 Son günlerde “tarikat ve cemaat zirvesi” hazırlamakla meşgul olan Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez’in idrak kapasitesi konusunda ciddi bir sorun yaşadığı anlaşılırken, bu duruma kullandığı herhangi bir ilacın sebep olabileceği konuşuluyor.
Mehmet Görmez, ülkede her şeyin çok iyi gittiğini, dünyada yaşanan kötü olayların Türkiye’de yaşanmadığını savunurken, bu durumu çok fazla “İmam-Hatip Lisesi” açılmasına bağlıyor.

Patlayan bombaları, ölen yüzlerce genç insanı fark edemeyen Mehmet Görmez’in bu durumu doğuştan mı, yoksa kullandığı ilaçlardan mı bilmiyoruz ama eğer ilaç kullanıyorsa, ortada değişik bir “ilaç” olduğundan eminiz:
redaktif.net

Anahtar Kelimeler
Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Misafir Avatar
Hikmet ergun 6 ay önce

Kanımca ülkemizdeki canlı bomba olayları, Diyanet İşl.Başkanımızın soyadı ile müsemma olarak.GÖRMEZ'lik tarafına rastlamaktadır..

Misafir Avatar
Hüseyin Gezer 6 ay önce

Kendi zırhlı mersedesle geziyorya!